21 Nisan 2008 Pazartesi

ÖZDİLEK


Biri bana özdileğin amacını açıklaya bilir mi acaba ?
Bu kadar güzel bir yeri niye özdilekle kulanım dışı bırakıyoruz peki bunu biri bana açıklaya bilir mi? :) Geçen gün sadece değişiklik olsun diye yolum düstü gittim , bu kadar gereksiz bir yer olamaz , bu kadar geniş bir alanı çok gereksizce dolduran izmirde tek yer diyebilirim .. Ben zaten özdileğin işletmesinide pek anlayabilmiş değilim .Odak noktası neresi bu işletmenin? tekstil mi? alışveriş merkezimi ? oyun parkı mı? oyun salonumu ? Eskiden Özdilek dendiğinde aklıma gelen ilk şey tekstildi ama son yıllarda Özdilek deyince aklım karışıyor benim neye odaklı bir işletme anlayamıyorum :) benim söylediklerimi anlamsız bulup sen ne bekliyorsun diyebilirsiniz ben başarılı olduğu alanı görmek istiyorum .. göremiyorum peki bu işletme nasıl oluyorda halen daha işletiliyor gerçekten çok merak ediyorum :)
bence süper bir alan özdileğin bulunduğu yer , biraz düşünülse çok daha iyi iş yapabilecek, özdileği dolup tasırabilcek fikirler üretilebilir .. şuan ki bulunduğu konum bana sadece concept gibi geliyor ama niye küçük düşünülüyor bunu da anlamıyorum . Yorumlarınızı bekliyorum :))

2 yorum:

özge güleç dedi ki...

özdileğin yerinde agoranın olduğunu düşünelim , amaaa kipanın zekasıylaa .. :))

Melike Demirbağ Kaplan dedi ki...

Özdilek'in senin de tespit ettiğin gibi 20 sene öncesinde kalmış bir konsepti var (Bursa'daki ilk mağazalarının konsepti bu) ve hala değiştirme konusunda bir çabaları yok görünen o ki.