30 Nisan 2008 Çarşamba

Alpella'nın yeni reklam fiyaskosu


Alpella adlı reklam özürlü çikolata markasının son fiyaskosu. Alpella ''brand awareness'' ini zaten lezzetli bir çikolata olmasından çok; gereksiz, salak saçma reklamları ile sağladı. Alpella diyince sokaktaki herkes tanır, fakat ne yapar bu Alpella dediğinizde; ''iğrenç reklamlar yapar'' cevabı almamız muhtemeldir. Bir paket çikolata için gerizekalıca yapmamanın yaşlanma belirtisi olduğunu ileri süren bir markadan ne bekleyebiliriz ki zaten?


Ve yeni bir fiyasko ile tekrar karşımızda Alpella: Üçgen gofret!


Ve bu buluşlarından ''yüz yılın icadı'' ''cep telefonundan sonra en önemli icat'' olarak söz ediyorlar. Öncelikle şunu söylemek istiyorum; eğer sen bir dikdörtgenler prizması gofreti, bir yamuk ( aslında sözü edilen gofretin şekli üçgen değil yamuktur ) yapıp, sonra ona üçgen diyip, sonra bir de buna yüz yılın icadı dersen; ben sana TIRT derim. Bundan sonra söylediğin her hangi bir şeyin, tek kelimesini dahi sallamam.

İlginç olan bir diğer olay ise, TOBLERON adlı yılların çikolata üreticisini yok saymaları. Ben kendimi bildim bileli vardı Tobleron ''üçgen'' şeklinde çikolata yaparlardı, hala da yapıyorlar. Hiç mi bakmıyorlar acaba etrafa, bir şeyler iddia ederken?

1 yorum:

Melike Demirbağ Kaplan dedi ki...

Haha evet yamuk, haklısın. Toblerone konusunda daha da haklısın ki, o benim gözümden kaçmış