Özge GÜLEÇ
21 Şubat 2008 Perşembe
Bankacılık Sektöründe Pazarlamanın Önemi
Bankacılık sektöründeki aşırı rekabetçi ortam onları yogun bir pazarlama ortamına itmiştir.Şu an bankacılık sektörü neredeyse tamamiyle pazarlamadan ibaret olmustur,rekabette öne geçebilmek adına.Bankacılık sektörü tamamiyle pazarlama ve satış üzerinden dönmektedir , artık çok yoğun bir rekabet vardır.Bankalar pazarlama faaliyetlerini geliştirerek rekabette fark yaratmaya çalışmaktadır tv reklamları, afişler, panolar, billboard'lar etc .. yaygın tanıtım çalışmaları bunların en belirgin örnekleridir ve şuda bir gerçektir ki pazarlama bankacılık için günümüzde olmazsa olmaz şartlardan biridir çünkü çok fazla banka mevcuttur ve bankaların pazar payları çok düşüktür
Özge GÜLEÇ
Özge GÜLEÇ
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder