27 Şubat 2008 Çarşamba

Magnum Çikolatalarının Türkiye Pazarına Girişi


Algida ürünü olan magnum , bademli-beyaz cikolatalı-klasik olmak üzere türkiye pazarında yeri olan bir üründür.Magnum dondurmanın yanı sıra cikolata üretiminede geçmistir. Türkiyede magnum cikolatanın piyasaya girme sürecini incelersek ; magnum çikolatalarını piyasaya sürmek için kendine bir pilot şehir seçti ve bu şehiri izmir olarak belirledi. Öncelikle gross marketlerde sınırlı sayıda bulunan çikolatalar insanların beğenisi ve talepleri doğrultusunda izmirin bir cok seçkin marketlerinde satışa sürüldü.Pilot bölgedeki başarı saptandıktan sonra öncelikli olarak 3 büyük şehir olmak üzere tüm türkiyede magnum çikolataları pazardaki yerini aldı.Magnumun pazar sorgulamasını çok mantıklı,akıllıca buluyorum piyasayı değerlendirip talep doğrultusunda yola koyulmaları başarı doğrultusunu gün geçtikçe arttırmıştır.

SİMGE TOSUN

2 yorum:

Melike Demirbağ Kaplan dedi ki...

Magnum "Biberli" çikolata çıkarmış, gördün mü bilmiyorum. Hiç deneyesim yok açıkçası :)

özge güleç dedi ki...

Henüz görmedim ama duydum hocam:)) iyi bir pazarlama stratejisi gibi geliyor bana (reklam açısından). Biberli çikolata yemek için deli olamak lazım :)) çikolata tutkunlarını biberlerin acısıyla yakalamaya çalışıyorlarmış:) Bir tane biberli magnum deneyen mecburen ağzı tatlansın diye birde normal magnum yer , dolayısıyla magnum 1 kişiye 2 çikolata satmış olur :)))