Kayra ürünü olan Cumartesi Şarapları'nın hedef kitlesi, uygun fiyatı, renkli ambalajı ile gençler gibi gözüküyor. http://www.bizeherguncumartesi.com/ isimli çok hoş dizayn edilmiş bir internet siteleri var. 3 farklı ürünleri var:
Cumartesi Kırmızı : Olgun kiraz, erik ve baharat aromalı. Klasik şarap tadı arayanlar için üretilmiş.
Cumartesi Beyaz : Elma şekeri, sarı erik, badem ezmesi aromalı, akasya kokulu içimi kolay. ''Balıkçı''lar için üretilmiş.
Cumartesi Roze : Meyvemsi, frambuaz ve kızılcık aromalı. Biraz egzotik bir şarap.
Ürünün her tanıtımında ''Arkadaş toplantıları ve partilerde iyi gider'', ''Özellikle arkadaşlarla tadına daha iyi varılır'', ''Dostlukları canlandırır'' gibi ifadeler kullanılmış.
Ayrıca 3 farklı boyda ürünleri var:
Ekonomik şişe : 0,50 litrelik şişede çevir aç kapaklı.
Parti kapaklı, parti boyu şişe : 1 litrelik şişede çevir aç kapaklı.
Klasik şişe : 0,75 litrelik klasik mantarlı şişe.
Farklı ürün ve boylarla hitap ettiği kesmi artırmaya çalışmışlar, ve (bence) çok başarılılar bu konuda. Bravo Cumartesi, bravo Kayra.
3 yorum:
Ben bu markayı çok takdir ediyorum, markalama mantığını çok iyi bildiği için. Kendini klasik şarap konseptinden [18. yy saray fontları, asma dalları falan] öylesine güzel kurtardı ve farklılaştırdı ki, üstüne bir case yazılmasını bile haketti.
Bence de hocam, ben öncülük edeyim dedim :)
ben de o zaman su yazıyı paylaşayım:)http://www.pazarlamacanavari.com/?p=595#more-595
Yorum Gönder