29 Mart 2008 Cumartesi

Tatil köylerinin inanılmaz rekabeti


Okuduğumda ben de gerçekten çok şaşırdım :) inanılır gibi değil değil mi? İki rakip otel bunlar :)Allahım müşteri çekebilmek için daha neler yapacaklar daha neler çıkartacaklar çok merak ediyorum . Rekabet iyidir ama her yerde rekabetin olması kalitenin yüksek olduğu anlamına gelmiyormuş ben bunu anladım :)
good bye beach ve hello club size sesleniyorum sizin gerçekten turist müşterileriniz var mı ??? ya da bu ilanla birlikte müsteri potansıyelinizde bir artış oldu mu? inanılır gibi değil ya , rekabetin de bir adabı vardır arkadaşlar :)) bunların ciddi olabileceğini düşünmek bile istemiyorum .
yalnız şu konuda tebriklerimi ileteceğim kendilerine yeni bir pazarlama tekniğiyle turizm piyasasına girdiler şuana kadar bölesi görülmedi :)
Bir önerim var good bye beach e ve hello club a , bir işletmeci olarak şu tanıtım broşürlerini tekrar gözden geçirmelerini ve tekrar düzenlemelerini diliyorum:)) hatta gönüllü olarak yeni broşürlerini hazırlamalarına da yardımcı olabilirim :)

2 yorum:

Melike Demirbağ Kaplan dedi ki...

Fantastik :p

Gerçek olduklarından emin miyiz?

Unknown dedi ki...

ben arastırdım boyle isletmeler bulamadım, olsa arayacaktimama , guzel bir kurgu ornegi ama hos olmus dogrusu :)