10 Mart 2008 Pazartesi

Coca Cola Zero


Alanında en iyisi olan Coca Cola'nın yeni bombası. Aslında Coca Cola Light'ın çıkış nedeni ile aynı. ''Daha çok insana hitap etmek''. İlk kolanın çok kilo aldırdığı anlaşıldığından sonra, kilo almak istemeyen tüketicilerin kola içmeyi bırakması ( veya azaltması)nın ardından çıkan Coca Cola Light'tan sıkılan, ''tatsız bu abi'' diyen tüketicilere ulaşmak için üretilmiş. Tabii bir de yurdumuzun şekilci gençliği için. Siyah, şık dış tasarım, karizmatik reklamlar... Şekilci, özenti gençlerimiz için biçilmiş kaftan. Ne diyelim, bravo Coca Cola. Hepimizi tavladın!

1 yorum:

Melike Demirbağ Kaplan dedi ki...

Ben tutmayacak demiştim ama herkesin elinde Zero görüyorum bu ara. Domino's'la kampanya yapıyorlar mesela (daha başka bir çok yerle de yapıyorlardır), normal kola değil Zero gönderiyorlar.

Buradaki kritik nokta şu: Zero kendine yeni bir pazar ve yeni müşteriler yaratıyor mu, yoksa normal kola ve diet kolanın tüketicisinden mi çalıyor (cannibalism dediğimiz olay).

Yani öyleyse sıfıra sıfır elde var sıfır olur da ondan.