12 Mayıs 2008 Pazartesi

Pınar Sucuk'un Ethical Dilemma Nedir Bilmemesi


Pınar, belki de en güvenilir, en lezzetli et ve süt ürünleri markası. Ama güvenilir olması ''etik'' bir marka olduğunu göstermez. En azından ben, yıllardır mangal veya ızgarada kızarttıkları sucukları reklam diye halka gösteren bir markaya etik diyemem.
İnsanları mantığıyla değil, içgüdüsü ile alışveriş yapmaya iten bu reklamlar silsilesini bir kodemyenin sadece özürlü insanlarla dalga geçerek insanları güldürmesine benzetebiliriz.
Madem Türkiye'nin en güvenilir en lezzetli sucuğunu yapıyorsun, veya yapmaya çalışıyorsun; reklamını, pazarlamanı da ona göre yap. Herkes Pınar'ı çok başarılı bir marka olarak nitelendityor. İnsanların zaaflarından faydalanarak ürün satmak, ve sonra bununla gurur duymak nasıl bir başarıdır anlamış değilim.

Hiç yorum yok: